Bij QR Link weten we dat je klantgericht wilt zijn. Om dat te kunnen doen moet je extra informatie delen met de gebruikers van jouw product of dienst.
Het probleem is dat er steeds meer informatie is over je producten en diensten. Wij geloven dat het simpeler kan. Je zou je niet tegengehouden hoeven voelen.
Gebruik dynamische QR-codes haal je klanten van offline naar online. Alleen zo kun je klanten het beste je producten en diensten laten ervaren. Tegenwoordig zijn mensen gewend aan het scannen van QR-codes omdat ze dit vaak moesten gebruiken tijdens de corona maatregelen. Nu mensen bekend zijn met QR-codes en het gebruik zou het niet zo mogen zijn dat jij hier als bedrijf geen voordeel uit haalt.
Wij begrijpen dat en wij geven niet alleen om QR-codes, wij geven ook om jou en jouw klanten en dat is waarom we bedrijven als Craft, Klene, AVROTROS en Dura Vermeer hebben geholpen met dynamische QR-codes.
En dit is hoe we dat doen:
Dus, start je gratis proefperiode. En ondertussen heb je hier alvast 10 manieren waarop QR codes je tijd en geld besparen.
Dus je kan stoppen met discussies over welke informatie je wel en niet deelt en in plaats daarvan kun je alle informatie delen. Ook hoef jij niet je product te veranderen wanneer de QR-code gewijzigd moet worden, omdat dynamische QR-codes altijd aanpasbaar zijn. Ook wanneer ze al op je product staan.